dinskvallerkalla

Alla inlägg under juni 2012

Av Proud Belieber - 24 juni 2012 15:56

Ni har väl köpt Justin Bieber's nya album ''Believe'' ennu ? 
Om inte, vad väntar ni på åk till Åhlens och köp den, låtarna är underbara och är svårt att inte gilla låtarna ! 
Den kostar 149;- men deluxe kan kosta lite mer tror jag typ en 50-lapp mer tror jag !
Så sjukt underbar, lyssna annars på den först om du är osäker på Spotify, köp den sen.
Och köp albumet på iTunes med ! 12 kronor kostar den där tror jag bara ! Det är ingenting !
Så stöd Justin genom att köpa hans nya album '' Believe ''! 

Tack, det var allt för mig om hans nya album ! Älskar er  ! 

 

~Marie~ 

Av Proud Belieber - 23 juni 2012 21:45

Hejsan hoppsan farrelarrera ! 

Jag har VERKLIGEN inte bloggat på den här bloggen känns som om att det va 1 år sen. 
Men nu så ska jag blogga på här ! 
Jag ska svara på en kommentar som jag fick från en tjej som heter Felicia. 

Fråga : Kan du inte skirva mer om Glee-karatärerna ? 
Jag är ett stort fan !

Svar : Javisst Felicia kan jag det, men vad vill du veta exakt för dom är inte så aktuella just nu, jag älskar också Glee & tror nog jag har sett varenda avsnitt ! Ett superduper program !

Och nu till alla mina kära läsare, så kommer jag blogga på här, men nytt och fräscht från kändisvärlden ! 
Älskar  er ! ♥

Marie ~ 

Presentation


En blogg om alla sorters kändisar!
Din number one skvaller källa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kontakta mig på :

E-mail : dinskvallerkalla@hotmail.com

Puss. ♥  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Köp Selena's nya album NU!

  


Ovido - Quiz & Flashcards