dinskvallerkalla

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Får damp på haters !

Av Proud Belieber - 26 januari 2012 17:04

Jag får en sån jävla damp när folk säger dumma saker om Justin, liksom jag ratar inte på er för att ni kanske gillar t.ex Eminem,PitBull ? Justin är ingen robot han har några känslor faktist med visa här är tydligen född utan medkänsla ! Han är en vanlig människa, som har en underbar talang, hur skulle det kännas för er om folk runt om i världen gick runt & sa '' Din bög ,bäver,tjej'' & mera dumma saker ! Tro mig ni tror att bli mobbad i skolan av ett gäng killar/tjejer är något , tänk att bli det av typ hälften av världen ! Starkaste personen jag vet är Justin Drew Bieber , han skiter i alla kommentarer & bryr sig inte ! Han gillar sina beliebers & alla andra schyssta där ute !
Kom ihåg namnet Justin Drew Bieber för du kommer ångra dig mycket om du är en hater och blir äldre eller senare i livet ! Hoppas att ni haters får så mycket skit som ni har gett Justin ! #DontHateOnJustinBieber trenda den på twitter om ni är en äkta belieber !
Kolla på videon och sen så kanske du känner något i din hjärna !

// Dinskvallerkälla ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Proud Belieber - 6 augusti 2013 12:39

Selena Gomez goes with the flow i en lång spets klänning på en måndag morgon ( Augusti 5 ) i Los Angeles, här är bilder på henne när hon lämnar doktorns kontor.      ...

Av Proud Belieber - 6 augusti 2013 12:39

Selena Gomez goes with the flow i en lång spets klänning på en måndag morgon ( Augusti 5 ) i Los Angeles, här är bilder på henne när hon lämnar doktorns kontor.      ...

Av Proud Belieber - 11 november 2012 11:51


 

Av Proud Belieber - 10 november 2012 21:00


Tyvärr mina jelenanators så är Jelena över.Enligt en källa så dumpade Selena Gomez Justin Bieber . Justin lämnade en gala/intervjuv igår med tårar, medans man har sett Selena läga upp bilder på twitter där hon har nån form av ''pyjamas-party'' .Synd ...

Presentation


En blogg om alla sorters kändisar!
Din number one skvaller källa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kontakta mig på :

E-mail : dinskvallerkalla@hotmail.com

Puss. ♥  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Köp Selena's nya album NU!

  


Ovido - Quiz & Flashcards